cookie

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربة التصفح الخاصة بك. بالنقر على "قبول الكل"، أنت توافق على استخدام ملفات تعريف الارتباط.

avatar

قصر الروايات

روايات كامله وحصريه

إظهار المزيد
مشاركات الإعلانات
29 859
المشتركون
+1724 ساعات
-367 أيام
-36530 أيام

جاري تحميل البيانات...

معدل نمو المشترك

جاري تحميل البيانات...

رواية غرام الصعيد الفصل 23 #غرام_نمر_الصعيد سيف: ااا وهو في واحده تتأسف لما تحضن جوزها ورد بتتكسف: اا افهم من كدا انك هتدي لعلاقتنا فرصه سيف: انا ممكن انسي كل الي فات بس لو كنتي انتي نستيه بجد ورد: وربنا نسيته ودلوقتي انا عايشه ليك ولدارين وبس سيف بيبتسم: اتمني ياورد ليقاطعهم مجئ دارين وبتجري علي سيف وسيف بيشلها: يابت اتهدي ورد: تعالي يلا خدي شاور سيف بينزلها من هنا وهي بتجري في الاوضه من ورد وورد بتجري وراها: مهو يانا يانتي انهارده سيف بيراقبهم وهو مبتسم لحد مبيجذب ورد ليه: الظاهر اني هبجي أب لبنوتين انتي بتلعبي اكتر من دارين نفسها ورد بتتكسف لان مفيش مابينها وبينه الا بعض السنتيمترات القليله: احم بنتك قاعده سيف وهو باصص لعنيها: دارين كلمي جدو ياحببتي دارين انطلقت للاسفل سيف وهو تايه في ملامحها وخجلها اقترب من تلك الشفتين وطبع قبله لتبدأ بها قصه عشقهم الابدي تكملة الرواية من هنا 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://pub546.ayam.news/566211
إظهار الكل...
رواية غرام الصعيد الفصل 23

#رواية_العاشق_المهوس #الكاتبة_أروى_عادل #الفصل_الثالث٠عشر ليلى أروى مشغولين بترتيب البيت عمل اشهى أنواع الطعام و الحلويات للضيوف وهنا رن هاتف أروى أروى ٠الو ندا. الو بقى كدا يا اروى اعرف من أدهم أروى. هو قالك ندا. ايوه ولا كنتى عايزاه مايقوليش أروى ٠ لا واللهى ابدآ الموضوع كله جه فجأه ندا. على العموم انا هكون احسن منك و هاجى أروى ٠ عارفه انك احسن من غير متقولى ندا. قولت للبنات أروى ٠ لا ياره مشغوله بشبكتها و بسمله مش بتكلمنى من ساعة لما رفضت اخوها و علا لسه هتصل بيها ندا ٠ خلاص مافيش مشكله انا معاكى وكمان انا هقول لعلا تكملة الرواية من هنا ⏬ 👇 ⏬ 👇 ⏬ https://pub546.ayam.news/566474
إظهار الكل...
رواية العاشق المهوس الفصل 13

رواية اقتحمت حصوني الفصل الثامن 8بقلم ملك إبراهيم حصريه في (مدونة قصر الروايات) فتح الياس هاتفه يتحدث مع شخصاً ما ، وبعد لحظات تحدث الياس في الهاتف بصدمة. - بتقول إيييه ؟!! تحدث معه عمار بقلق. - في إيه يا الياس ؟ نظر الياس إلى فيروز بصدمة قائلاً. - أدهم مات صرخة بصدمة ثم سقطت امامهم فاقدة الوعي. نظر إليها عمار بصدمة ثم نظر إلى الياس قائلاً بغضب. - الله يخربيتك ، أدهم مين إلا مات ؟ نظر إليه الياس بصدمة قائلاً. - انا كنت بهزر معاها معرفش آنها هتاخد الموضوع جد كده تحدث معه عمار بعنف. - بزمتك ده وقت هزار ؟ ثم نظر إلى فيروز وهي فاقدة الوعي على الأرض امامهم قائلاً. هنعمل إيه في المصيبه إلا انت وقعتنا فيه دي دلوقتي ؟، انت عارف لو أدهم رجع وشافها بالمنظر ده هيعمل فينا إيه ؟ نظر إليها الياس ثم عاد ببصره إلى عمار قائلاً. والله يا عمار انا كنت بهزر انت عارف ومعرفش ان قلبها خفيف كده وبعدين اصلاً إلا انا كنت بكلمه ده أدهم وجاي في الطريق دلوقتي تكملة الرواية من هنا ⏬ 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://www.qasralriwayat.com/2024/09/8_19.html
إظهار الكل...
رواية اقتحمت حصوني الفصل الثامن 8بقلم ملك إبراهيم حصريه في (مدونة قصر الروايات)

رواية الاميرة و المغترب الفصل الثامن والتسعون 98بقلم آلاء إسماعيل البشري جديده وحصريه -صباح الخير يا ماما 🥰 -صباح النور يا بنتي ☺️ صباحية مباركة يا عروسة الهناء ألف مبروووووك 🥰 أميرة بخجل: الله يبارك فيكي يا ماما 😊 هو الفطار جاهز ؟؟ أم أحمد بحب: من بدري يا ضنايا مستنياكم تصحو بس -طب يا ريت تطلعيه على فوق -حالا يا بنتي ☺️ صعدت أميرة و كان لا يزال في الحمام كانت ستتصل بوالدتها لكنه ناداها -امييييرة!! توجهت نحو الحمام و وقفت خلف الباب: ايوة محتاج حاجة ؟؟ -اه مش لاقي كريم الشعر بتاعي -عندك في الرف زي ما طول عمرك بتحطه 🙄 قالتها و هي تبتسم -لا خلصان -يبقى تشوف في الدرج اللي تحت الرف -طب البر... قاطعته بضحك: و عندك بدل البرنس أربعة و طبعا انت عارف مكانهم لأنه حمامك يبقى بلاش تلاكيك و شغل الروايات و اطلع تفطر احسن لك كانت ستغادر و هي تضحك لكنها تفاجأت به يفتح الباب و يمسكها بسرعة تسارعت انفاسها و هي تراه يحاصرها بجسده مع الحائط بينما يرتدي منشفة فقط حول خصره و قطرات الماء تتناثر باغراء من جسده العاري و شعره : شغل روايات قلتيلي ؟! الظاهر لازم اديكي دروس في الرومنسية تكملة الرواية من هنا 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://www.qasralriwayat.com/2024/09/98.html
إظهار الكل...
رواية الاميرة و المغترب الفصل الثامن والتسعون 98بقلم آلاء إسماعيل البشري جديده وحصريه

👍 3 2
#رواية_التضحية_بالحب #الكاتبة_أروى_عادل #الفصل_الثلاثون والحادى والثلاثون تمارا ٠٠٠ أنا هطلع بره لحد ما تلبس البدلة قالت جملتها ثم خرجت ٠٠ 🕳🕳🕳🕳🕳 خرجت تمارا من الغرفة ثم وقفت أمام الغرفة فى انتظار انتهاء حسام من ارتداء ملابسه هنا سمعت صوت مراد خلفها وهو يقول بحده مراد ٠٠٠ ايه إللى جابك النهاردة الشغل تصنعت تمارا القوى و التجاهل وقالت ببرود استفز مراد تمارا ٠٠٠ نعم حضرتك بتكلمنى أنا مراد ٠٠٠ ( بضيق ) لا ما انا مش ناقص كمان استفزازك تمارا ٠٠٠ أنا مش فاهمه حضرتك تقصد ايه مراد ٠٠٠ تمارا انا فيا إللى مكفينى مش ناقص برودك كمان تمارا ٠٠٠ بصراحه انا مش فاهمه حضرتك تقصدى ايه مراد ٠٠٠ تمام يلا أمشى دلوقتى من القصر مش المفروض تكونى خلصتى شغل تمارا ٠٠٠ لاء ما انا معزومه على الخطوبة مراد ٠٠٠ تمارا عشان خاطرى روحى تمارا ٠٠٠ بس انت مالكش خاطر عندى عشان تحلفنى بخاطرك هنا قال مراد بعصبيه مراد ٠٠٠ يا غبية انا خايف عليكى مش هتقدرى .. هتتوجعى ابتسمت تمارا ثم قالت بتحدى تمارا ٠٠٠ لاء متخافيش هقدر بس ياريت انتى إللى تقدر تستحمل إللى جاى مراد ٠٠٠ تقصدى ايه .. تمارا ٠٠٠ ( بضحك) بكره تشوف .. او يمكن النهاردة على حسب مراد ٠٠٠ بلاش عناد احسن. و. يلا عشان تروحى هنا ضحكت و قالت تمارا٠٠٠ تصدق نسيت اقولك مبروك يا عريس قالت عبارتها ثم طرقت على باب غرفة حسام وبعد ما فتح حسام الباب قال وهو يرتدى بدلة انيقه حسام ٠٠٠ أيه رأيك هنا نظرت تمارا ل مراد الذى مازال واقف لذلك كانت حتى تثير غيرته تمارا ٠٠٠ واووو جامد آخر حاجة حسام ٠٠٠ بجد عجبتك يا تمارا تمارا ٠٠٠ طبعآ عجبتنى و كتييير كمان ثم اقتربت منه وقالت تمارا ٠٠٠ خلينى بس اعدلك الكرفته ثم بدأت تمارا بتظبيط الكرفته لحسام هنا كور مراد قبضت يده بغضب كان بيحاول بكل قوته ان يسيطر على غضبه من أثر غيرته هنا قال حسام الذى أستغرب من تصرف تمارا حسام ٠٠٠ طيب وانتى رايقه كده متفكرى كده تلبسى الفستان كل ما كانت تريده تمارا هو أثارت غيرة مراد لذلك قالت تمارا ٠٠٠ اه .. تقصد الفستان إللى انت جبتهولى حسام ٠٠٠ اه . هو فى غيره تمارا ٠٠٠ خلاص هلبسه عشان انت بس متزعلش حسام ٠٠٠ ( بفرحه) بجد يا تمارا بتخافى على زعلى ... انا هنادى بسرعة على حور عشان تجيب الفستان عندما رأت فرحة حسام بكلامها لعنت نفسها لانها بتستغل حسام لغيرت مراد ذهب حسام ليجلب الفستان من حور هنا قال مراد و الشر يتطاير من عينه مراد ٠٠٠ايه إللى انتى بتعمليه ده تمارا ٠٠٠ ( ببرود ) هو انا عملت مراد ٠٠٠( بتحذير ) ابعدى عن حسام يا تمارا احسنلك ..و بلاش تستعملى الطريقة دى فى انتقامك منى تمارا ٠٠٠ يا راجل انتقام ايه هو انا فاضيه للعب العيال ده.. واذا كان على حسام متهيألى انا حره اقرب من حسام.أو من أى حد تانى. مالكش فيه انا حره تكملة الرواية من هنا ⏬ 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://pub546.ayam.news/566156
إظهار الكل...
رواية الټضحية بالحب الفصل 30-31 بقلم أروى عادل

رواية التضحية بالحب الفصل 30-31 بقلم أروى عادل

1
رواية تالا المراد الفصل الحادى عشر 11بقلم عائشة الكيلاني حصريه وجديده في مدونة موسوعة القصص والروايات مراد قرب منه و لكمه بغضب الجد بحادة:ـ مرادد الاب:ـ انت اتجننت مش انت مش محترم الاكبر منك مروان بص لباسم:ـ باسم انت كويس باسم :ـ هفهمك كل حاجة انا صحيح خونتها بس والله العظيم ما حبيت غيرها فيفي عمرها ما هحبها زى ما بحب مرام مراد مسكه من قميصه:ـ هطلاقها و رجلك فوق رقبتك يا باسم سامع العم:ـ طلاق اي و بتاع اي معندناش حريم تطلاق مراد ضرب باسم تانى فضل يضرب فيه لحد ما فمه جاب د.م و كدمات في وشه:ـ بس انا اختي مش جرية يا عمي ابنك لم جاه يتجوزها ركع عند رجل ابويا و باس ايدنا بس علشان نوافق مش كدا يا چدى و دلوقتي يا طلاقها بالذوق او هعمل حاجه عمرها ما هتعجبك حد تكملة الرواية من هنا 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://mahomed1.blogspot.com/2024/09/11_19.html
إظهار الكل...
رواية تالا المراد الفصل الحادى عشر 11بقلم عائشة الكيلاني حصريه وجديده في مدونة موسوعة القصص والروايات

👍 2🔥 1
رواية لست من نسلي الفصل الثاني عشر 12بقلم سوارا (حصريه وكامله في مدونة قصر الروايات) زياد كان ماشي وهي وراه بيلاحظ باب أوضه الضيوف مفتوح شويه صغيره و تغريد واقفه مع نفس الشخص وواضح انهم بيتخانقوا زياد بتركيز بيفتح الباب فتحه أكبر شويه وهو بيشاور لها تسكت : نهر اسكتي دقيقة عشان تعرفي الحقيقه بنفسك نهر بتبصله باستغراب وبتسكت وبيتابعوا الحديث تغريد ببكاء : انت قولتلي أن كده نهر وزياد هينفصلوا وعمك مش هيوافق على زياد بعد ما يشوف صوره مع نهر وانا هاخد زياد حبيبي وانت نهر ايه ده بقى؟! حسام بعصبيه : وانا ايه اللي عرفني ان الحج ابوها هيودع وبعدين انتي وامك اللي اشتغلتوا من ورا شهري وغدرتوا بيت اتسرعتوا وجبتوا ثعبان عشان يمو..تها وتبقى حاد.. ثه وفا ه طبيعيه بس عمي جاء في آخر لحظه وشافها وانقذها نهر بتشهق من ورا الباب بصدمه وبتغمض عيونها اللي بينزل منها الدموع بانهيار زياد بيبص عليها بحزن بس كان مصمم تعرف الحقيقه وأنه ملوش ذنب فخلاها تكملة الرواية من هنا ⏬ 👇 ⏬ 👇 ⏬ https://www.qasralriwayat.com/2024/09/12_19.html
إظهار الكل...
رواية لست من نسلي الفصل الثاني عشر 12بقلم سوارا (حصريه وكامله في مدونة قصر الروايات)

👍 1
رواية عشرون رسالة قبل الوقوع فى الخطيئة الفصل العشرون 20بقلم نعمة حسن عاد مهدي إلي منزله ليجد آصال تجلس علي الأريكه المقابله للتلفاز تشاهد تلك المباراه لتنهض ملهوفةً فور أن إنفرچ الباب وظهر والدها من خلفه. _حمدالله علي السلامه يا بابا. رسم إبتسامةً حانيه علي محيّاه وهو يدنو منها ويقول: الله يسلمك حبيبة بابا.. جلس علي مقعده المخصص ونظر إلي شاشة التلفاز وتسائل متعجبًا: من إمتا وإنتي بتتفرجي علي كوره؟؟! تلجلجت وهي تشير إلي التلفاز بإضطراب وتقول: أصل كنت مستنيه حضرتك وقولت أتفرج علي أي حاجه علي ما ترجع. هز رأسهُ تباعًا وقال: كنتي مستنياني ليه؟ عايزه تقولي حاجه؟! أومأت بنفيٍ شديد وكأنهُ يُلقيها بالتُهم وقالت: لا أبدا، قولت يعني لو هتاكل أو حاجـ…. _اقعدي يا آصال. هكذا قاطعها لتري الجدية وقد إرتسمت جلية علي وجهه فجلست دون النبس بكلمه ليقول متسائلاً: كنتي مستنياني عشان الأكل ولا عشان تعرفي كنت عايز إيه من رياض! همّت بالحديث فقاطعها قائلًا: ومن غير كدب.. زمًت شفتيها بإذعان و أرختهُما بإبتسامه مستسلمه ثم جلست إلي جواره ليقول: هو اللي قاللك إني كلمته، مش كده؟ تكملة الرواية من هنا 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://mahomed1.blogspot.com/2024/09/20_18.html
إظهار الكل...
رواية عشرون رسالة قبل الوقوع فى الخطيئة الفصل العشرون 20بقلم نعمة حسن

روايةزهرة التوليب ليلى ومعتز الفصل السابع عشر 17بقلم ملك بكر (جديده وحصريه وكامله) #زهرة_التوليب بارت 17 حطت ايديها على بطنها بتلقائية ... كانت مصدومه وفرحانه ... فضلت واقفه مكانها كتير مش مستوعبه .... مريم خبطت عليها وقالت " ليلى انتي كويسه ... بقالك ساعه جوه " قالت بتوتر " اانا كويسه ... ثواني بس " غسلت وشها وخرجت ومريم قالت " في حاجه ولا ايه ؟" " لاء ... لاء مفيش " " طب أنا خارجه اشتري شوية حاجات ... تيجي معايا ؟" " لاء عندي مذاكره انتي عارفه امتحاناتي قربت" " تمام ... ربنا معاكي " سابتها ودخلت اوضتها ... حطت ايديها على بطنها وابتسمت بحب عدى وقت كتير لحد ما لقت معتز بيرن ... ضربات قلبها زادت ... فتحت عليه وابتسامتها على وشها " حاسس انك طولتي على ما رديتي ؟ " "اا بجد؟ ... لسه سامعه الصوت دلوقتي " " تمام ... ذاكرتي حاجه طيب ؟" " بصراحه لاء " " ليه يليلى ؟" " كنت في الجامعه ... اه كنت في الجامعه طول النهار ولسه راجعه من شويه ؟" " من شوية ؟ ... الساعه ١٠ وراجعه من شويه ؟" " ١٠ عندك اكيد " " لاء ١٠ بتوقيت مصر ... راجعه من شويه ازاي بقا فهميني " " لاء ثانيه هيا الساعه ١٠ بجد ... انا مخدتش بالي خالص أنها ١٠ ... ازاي الوقت عدى كده بسرعه من غير ما اركز اصلا " تكملة الرواية من هنا 👇 ⏬ 👇 ⏬ 👇 https://www.qasralriwayat.com/2024/09/17_15.html
إظهار الكل...
روايةزهرة التوليب ليلى ومعتز الفصل السابع عشر 17بقلم ملك بكر (جديده وحصريه وكامله)

رواية وسيلة أنتقام الفصل الثامن عشر 18بقلم حبيبه الشاهد (جديده وحصريه فى مدونة قصر الروايات ) صحي مسلم من النوم بصلها بأبتسامه ، و دفن.. وشه في عنقها و طبع قـ بلات متفرقه على رقبتها و كتفها رقيه صحيت على لامسته النعمه على كتفها فتحت عنيها بنوم : مسلم مسلم قبل كتفها بعمق و عشق : يا عيون مسلم رقيه بصتله بخجل مفرط و همست بضعف : ممكن تبعد عايزه انام مسلم حضنها من ضهرها بحب و دفن وجهه في عنقها و همس جنب اذنها بحنان : هتنامي ايه تاني احنا دخلين على الضهر رقيه لفت ليه و دفنت نفسها جوا حضنه و هي بتخبي نفسها منه بخجل مفرط : لما بكون في حضنك مبشبعش نوم مسلم بصلها بحب و ابتسم بمرح : دا انا على كدا منوم بقي رقيه برقه : بحس بالأمان في حضنك و ببقا مرتاحه بحس ان هو دا مكاني اللي مبرتحش غير و انا فيه مسلم ابتسم على خجلها و قبل رقبتها بعمق و هو بيضمها ليه بشده بعشق : انا ما صدقت بقيتي في حضني رقيه بخجل : خليني اقوم اخد شاور بقي حرر ايديه مع على خصرها قامت بسرعه من على السرير حسيت بحركه لطيفه على الارض تحت رجليها و دخلت الحمام و هو بص لطفها بحب و عشق جارف تكملة الرواية من هنا ⏬ 👇 ⏬ 👇 ⏬ https://www.qasralriwayat.com/2024/09/18_19.html
إظهار الكل...
رواية وسيلة أنتقام الفصل الثامن عشر 18بقلم حبيبه الشاهد (جديده وحصريه فى مدونة قصر الروايات )

اختر خطة مختلفة

تسمح خطتك الحالية بتحليلات لما لا يزيد عن 5 قنوات. للحصول على المزيد، يُرجى اختيار خطة مختلفة.